PRIGOVORI I REKLAMACIJE:


Prigovori kupca:

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Preventa plus d.o.o. omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore upute putem pošte na adresu Čakovečka 1, 42 000 Varaždin, odnosno putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte [email protected] te će Preventa plus d.o.o. obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve primjedbe i prigovore Preventa plus d.o.o. će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Preventa plus d.o.o. sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdila primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga. 


Reklamacije:

Ukoliko ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed vašeg rukovanja, a prije ili netom nakon prve upotrebe proizvoda, potrebno je javiti nam se u roku od najviše 8 dana od preuzimanja proizvoda. Obratiti nam se možete na tel. 042 778 770 ili na mail [email protected]


ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Elektronska poveznica s Platformom za ORS (Online Dispute Resolution platform)