eMarker d.o.o. organizira seminar pod nazivom „Evidencije zaštite na radu s praktičnim primjerima“ koji će se održati 19. veljače 2025. godine od 10-13:15 sati u Hotelu "Diplomat" i Online koji se nalazi na adresi Horvatova ul. 35B, Zagreb.

Usklađivanje s propisima zaštite na radu ključan je segment odgovornog poslovanja. Jedan od važnih aspekata je vođenje evidencija o radnicima, što je propisano člankom 4. i člankom 61. Zakona o zaštiti na radu te Zakonom o radu. Također, novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/24) dodatno definira obveze poslodavaca u ovom području.

Kako bi poslodavci i stručnjaci zaštite na radu stekli bolje razumijevanje novih obveza i njihove praktične primjene, organizira se stručni seminar na kojem će se obraditi ključne teme vezane uz evidenciju radnika, njezino pravilno vođenje i usklađenost sa zakonskim zahtjevima.

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Vođenje evidencija iz zaštite na radu imaju obvezu sve pravne i fizičke osobe koje zapošljavaju 2 ili više radnika.
  • direktorima / ravnateljima
  • vlasnicima poduzeća / ustanove
  • poslodavcima
  • ovlaštenicima poslodavca za zaštitu na radu
  • obrtnicima
  • specijalistima za zaštitu na radu
  • stručnjacima zaštite na radu
  • povjerenicima radnika za zaštitu na radu

Plan i raspored programa:

10:00 - 10:30 Uvod i normativno uređenje
10:30 - 11:30 Vrste evidencija i rokovi čuvanja
11:30 - 11:45 Stanka
11:45 - 12:30 Primjeri popunjavanja evidencija, obrazaca, zapisnika i izvještaja
12:30 - 13:15 Razmjena iskustava, zaključak i interaktivna rasprava

Izvoditelj programa:

Kristina Štimac, mag.ing.sec.

Kotizacija:

Redovna uplata do 18.02.2025. do 20 sati:

200,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO za uplate do 17.02.2025. do 16 sati:

119,00 € + PDV

Redovna uplata za WEBINAR do 18.02.2025. do 20 sati:

200,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR za uplate do 17.02.2025. do 16 sati:

80,00 € + PDV

Prijava:

Prijavu je moguće napraviti na e-mail adresi: [email protected]